Saturday, July 9, 2016

What to do when you ' re bored in SUMMER

Ολοι μας το καλοκαιρι ειμαστε σε μια φαση που βαριομαστε. Οπως και εγω βαριεμε την ζωη μου. Οποτε αποφασησα να κανω αυτο το αρθρο για εμας που βαριομαστε.


1. Φαε παγωτο!
Αν δεν εχεις σπιτι πεταξου στο  διπλανο περιπτερο και παρε ενα. Εκτος οτι σε δροσιζει ειναι πολυ νοστιμο. Και μην ξεχασεις πριν το φας τραβα το φωτογραφια!





2. Πηγενε μια βολτα!
Ειτε στην θαλασσα ειτε για ποδηλασια. Μπορεις να μοιραστεις αυτη την δραστηριοτιτα με τις φιλες σου. Παρτες τηλεφωνο και πηγενετε οπουδηποτε. Μια ωρα αρκει για να περασεις καλα!



3. Μαθε μια ξενη γλωσσα !
Αυτο το κανω κι εγω ! Μαθενω Ισπανικα ΜΟΝΗ ΜΟΥ και πυστευω πως κατι ξερω απο Ισπανικα. Μπορειτε να το κανετε και με μια αλλη γλωσσα π.χ. Ιταλικα , Ουγγρικα. Δεν χρειαζετε να ειναι κατι δυσκολο πυστευω πως περναει η ωρα μας. Ακουω Ισπανικα τραγουδια π.χ. Shakira οπου τα μισα της τραγουδια ειναι και στα Ισπανικα. Να , μολις βγηκε το video clip του καινουργιου Ισπανικου τραγουδιου της με το carlos vives που λεγετε la bicicleta { Τα ποδηλατα } που μπορειτε να ακουσετε εδω .


4. Κανε DIY !
Τα γνωστα σε ολους μας Do It Yourself.
Φτιαξε κατασκευες , διακοσμησε το δωματιο σου κτλ. 
Ετσι θα εχεις να ασχολεισε με κατι και επιπλεον , θα εινει υπεροχο το αποτελεσμα!




Αυτα λοιπων..! 
Αν σας αρεσε το αρθρο τοτε +1 
Αν σας αρεσε το blog μου τοτε G+1 

Τα λεμεεε!!!!!!!!!!!!


No comments:

Post a Comment