Tuesday, July 12, 2016

My Lazy Summer Morning Routine - Its Good To Be a Girl

Γεια σας!

Ειχα καιρο να ανεβασω αρθρο γιατι επρεπε να κανω format στο laptop μου οποτε ειπα να κανω την πρωινη μου ρουτινα.


... Και ξυπναω...

Λεω Ευα, ειναι ωρα να σηκωθεις απο το ... πατωμα!!

Ναι , απο το πατωμα!!

Συνηθως οταν βλεπω εφιαλτη πεφτω απο το κρεβατι.

Λοιπων... Παω στο μπανιο.
πλενω το προσωπο μου, και βουρτσιζω τα δοντια μου.
Εαν ειμαι πολυ ιδρωμενη κανω ενα γρηγορο ντουζ αλλιως το μεσημερι.


Μετα παω στην κουζινα για να παρω το πρωινο μου. Δεν τρωω κατι συγκεκριμενο αναλογα τι εχουμε στο σπιτι και την διαθεση μου. Θα σας δειξω τι επελεξα για σημερα.

Τηγανιτες με βρωμη
Υλικα για 2 τηγανιτες
Μια κουταλια της σουπας βρωμη
μιση μπανανα
1 αυγο
Εκτελεση 
Τα βαζουμε ολα στο μπλεντερ και τα χτυπατε μεχρι να ενωθουν ολα τα υλικα.
Βαζουμε το τηγανι να καψει και ριχνουμε το μιγμα.

Θα σας βγουν σε τετοιο ΜΕΓΕΘΟΣ.
Αλλα μπορειτε να κανετε μια σε κανονικο μεγεθος.
Τις σερβιρω με οτι υπαρχει στο ψυγειο π.χ.

 Φρουτα του δασους { Φραουλες, βατομουρα } κτλ.
Πραλινα φουντουκιου
Μελι & κανελα
Μαρμελαδα 

Μετα ανοιγω το κινητο μου { samsung galaxy trend plus duos }

Α! Και ντυνομαι! 

Αυτη ηταν η πρωινη μου ρουτινα !

Το επομενο μου αρθρο θα ειναι Q&A
Δηλαδη θα μου στειλετε μια ερωτση που θελετε να μαθετε για μενα στο email μου zoakizoe9@gmail.com {Το παλιο email της αδερφης μου αλλα της το πηρα χαχαχα}


No comments:

Post a Comment