Sunday, July 17, 2016

Γεια σας!!!
Σημερα θα κανουμε το Q&A  που σας ελεγα !! Επισεις οι ερωτησεις ειναι ανωνυμες και ετυχαν πολλες ερωτησεις που ηταν οι ιδιοες μεταξυ τους! ΞΕΚΙΝΑΜΕ!
_______________________________________________________________________

Απο που εισαι?
Ειμαι μιση απο Ζακυνθο και μιση απο Καστορια. Ομως μενω Ζακυνθο.

Στο προηγουμενο σου ποστ
διαβασα οτι εχεις μια αδερφη μεγαλυτυτερη σου. Εχεις αλλα αδερφια κι αν ναι πως τα λενε και τι ηλικια εχουν;
Εχω μια αδερφη οπως λες σωστα που την λενε Ζωη και ειναι 5 χρονια μεγαλυτερη μου.
Επισεις εχω μια  αδερφη που ειναι 3 χρονια μεγαλυτερη μου και την  λενε Ελενη.


Τι θελεις να γινεις οταν μεγαλωσεις περισσοτερο ?
Εχμ.. Δυσκολη ερωτηση. Βασικα μεχρι πριν λιγο καιρο πυστευα οτι θα μου ταιριαζε να γινω καθηγητρια. Αλλα τελικα θελω να γινω χημικος καλλυντικων. Ηδη αρχιζω να φτιαχνω τα πρωτα μου καλλυντικα καργιον, λικ γκλος κτλ. Σε ενα απο αυτα τα αρθρα θα σας δειξω πως να τα φτιαχνετε μονοι σας βημα προς βημα.

Ποτε γεννηθικες;;
Γεννηθικα στις 19 Σεπτεμβρη 2004. Δηλαδη τωρα θα παω γυμνασιο.

Ποιος ηταν ο σκοπος που εφτιαξες το blog ??
Αυτη την ερωτηση προτιμωνα την απαντησω σε ενα αρθρο μαζι με καποιες συμβουλες { οχι πως να γινεις famous γιατι ουτε εγω δεν ειμαι } Θα δειτε ομως. 

______________________________________________________________________

Αυτο ηταν για σημερα!
Ελπιζω να σας αρεσει!!!
Φιλακια!!!!!!!!!!!!!!

💖

No comments:

Post a Comment