Wednesday, July 27, 2016

Korres vs Apivita. | Its Good To Be a Girl

Γεια σας!
Σημερα ειμαι πολυ χαρουμενη μπορω να πω γιατι πηρα καινουργιο Laptop!
Ηταν δωρο για την γιορτη μου. Χθες γιορταζα γιατι με βαφτησαν Παρασκευη.
Το Laptop λεγετε Lenovo G50-45 και ειμαι πολυ ευχαριστημενη με ψαυτο.

Ομως ας επιστρεψουμε στο θεμα μας.

Korres vs Apivita .




1. Lipstic.
Απο Korres εχω δυο lipstic. Το Twist Lipstic και το Lip Butter stick.
Απο Apivita εχω το Lip care.
Πυστευω πως ειναι καλυτερο το Lip Butter stick για 3 λογους..
α} ενυδατωνει τα χειλη ειδικα το χειμωνα οταν σκανε.
β} εχει μεγαλη διαρκεια.
γ} δινει ωραιο σχημα στα χειλη


2. Βερνικι νυχιων.
Απο Korres εχω 5.
Το ciel 82
pomegranate 14
apricot 47
pastel lemon 34
coral hibiscus 44
Aπο Apivita να σας πω την αληθεια δεν εχω βρει οποτε θα σας πω τα αρνητικα της Korres αφου τα θετικα εχουν ''εξαφανιστει''.
1. δεν κρατανε ουτε μια μερα.
Δεν ξερω για σας, αλλα δεν ξερω αν μου εχει κρατησει πανω απο μια μερα!
2. Εχω πολλα βερνικια της Korres γιατι ειναι φανταστικο το χρωμα τους...  ....
στην συσκευασια. Γιατι στα νυχια μου πρεπει να τους βαλω 3-4 στρωσεις κατι το οποιο δεν μπορω να κανω!!
3. Δεν ειναι καθολου παχυρευστα.

Με λιγα λογια ειναι σαν αυτα που μας επερναν οταν ειμασταν 5-6 ετων απο τα παιχνιδαδικα και βαφομασταν με τις φιλες μας απο το νηπειαγωγιο!

3. Βαφες μαλλιων.
Πονεμενη ιστορια...
Οχι , δεν χρησιμοποιω βαφες μαλλιων αλλα εψαξα και βρηκα.
Μαρτηριες λενε {μια μαρτηρια ειναι και της φαρμακοποιου μου.} οτι τα μαλλια στις κορρες βαφες μαλλιων σπανε, το χρωμα αντεχει 1 μηνα περιπου, προκαλει ψαλιδα, με λιγα λογια, καταστρεφονται.
ενω στις Apivita, κρατανε περιπου 3 μηνες, εχει ευκολη εφαρμογη δηλαδη δεν κανει κακο στα μαλια μας.

Αυτο ηταν.
Ελπιζω να το απολαυσατε και να σας αρεσε.
Φιλακια αγαπες μου!!!

No comments:

Post a Comment