Friday, October 21, 2016

Fall Tumblr Room Decoration | Its Good To Be a Girl

Hey!
Εχουμε καιρο να τα πουμε!
Οποτε αποφασησα να ανεβαζω αρθρο καθε παρασκευη. Εκτος κι αν μου τυχει κατι π.χ. Να με πατησει νταλικα χδ!!
Οχι ενταξει. Θα κανω οτι περναει απο το χερι μου για να ανεβενει καθε Παρασκευη.
Παμε ομως στο θεμα μας!
Μιας και ηρθε το φθηνοπωρο αλλαξα και γω την διακοσμηση στο δωματιο μου και ειπα να σας δειξω και εσας μερικα κολπακια για να ανανεωσετε το δωματιο σας με πολυ χαμηλο κοστος.

1. Μαξιλαρια.
Ειναι η καλυτερη ιδεα και αυτη θα διαμορφωσει το δωματιο σας περισσοτερο πυστευω.
Αν ειστε σχετικα ατυχοι σαν εμενα και δεν εχετε πολλες επιλογες για να αγορασετε ειτε ειναι ακριβα τοτε σας προτεινω την λυση να τα παραγγειλετε απο το internet και συγκεκριμενα απο το Wish που μπορεις να αγορασεις μαξιλαρια οτι τυπου επιλεξετε οικονομικα {μιλαμε απο 2 ευρω το μαξιλαρι} και ερχονται μετα απο μια δυο μερες στην πορτα σου. Αυτο εχω κανει κι εγω και ειναι μακραν η καλυτερη λυση.

2.Βαζακια.
Οτιδηποτε τυπο απο βαζακια μπορουμε να χρησιμοποιησουμε. παρτε μερικες ιδεες απο εδω.



3. Fairy Lights
μπορειτε να παρετε ιδεες απο τις παρακατω εικονες:


 




soooo αυτο ηταν!
Ελπιζω να σας αρεσει!
Το επομενο αρθρο ειναι αφιερωμενο σε οσους σκεφτωνται να κανουν blog το ειχα πει και σε προηγουμενο αρθρο οτι δεν ειναι πως να γινετε διασημοι blogger απλα να ξερετε πραγματα που δεν ηξερα ουτε εγω οταν εφτιαξα το blog.
Φιλακια!!!!

No comments:

Post a Comment