Tuesday, September 20, 2016

Πως να κανεις καινουργιες παρεες | Its Good To Be a Girl

Heyy!
Το ξερω εχω να ανεβασω εδω και καιρο αρθο.
Για να πω την αληθεια ημουν αναμεσα σε δυο αρθρα και σημερα μου εδωσε μια ιδεα η κολλητη μου { Ευχαριστω Αλεξα! } να κανω ενα αρθρο το οποιο πυστευω θα βοηθισω τα ατομα που δεν εχουν παρεες. Ας ξεκινησουμε!

_____________________________________________________________



Να εισαι κοινωνικη
Ναι. αν οχι να τα κανεις παρεα, τουλαχιστον να μιλατε. Αυτο παντα βοηθαει. Ειδικα αν εισαι ατομο που αλλαζει συχνα περιβαλλον , πρεπει να το εφαρμοσεις!



 Μην γινεσε κουτσομπολα!
Δεν χρειαζετε να ανακατευεσαι στα θεματα του καθενα. Τι σε ενδιαφερει που τσακωθηκε η Αννα με την Ελενα; Αφου δεν σε αφορα σταματα το ! θα ειναι ποιο ευκολο στο να βρεις παρεες ασε που στο τελος γινετε κουραστικο!



Μην ριχνεις λαδι στην φωτια! 
Δυο κοριτσια τσακονωνται. Αν ειναι απο το παλιο σου σχολειο, προσπαθησε να τις κανεις να τα ξαναβρουν. Αυτο θα βοηθισει πολυ!


Παρε μερος σε μια σχολικη δραστηριοτητα!
Παντα βοηθαει. Παρε μερος σε μια σχολικη δραστιρηοτητα π.χ. Στην ομαδα βολει του σχολειου σου. ετσι θα βρεις κοινα ενδιαφεροντα και μπορει να αναπτυξετε φιλιες!



Να διαβαζεις!
Οχι μονο θα σε συμπαθισουν οι καθηγιτες και θα εχεις καλους βαθμους, αλλα θα σε συμπαθισουν οι συμμαθητες σου!

Δεν εχω να πω κατι παραπανω σχετικα πανω σε αυτο το θεμα αλλα ελπιζω να σας βοηθισουν οι συμβουλες μου. αν θελετε πειτε μου στα σχολια τι θα θελατε να εχει το επομενο θεμα, θα το εκτιμουσα πολυ! <3

No comments:

Post a Comment