Sunday, December 4, 2016

Στοχοι για το 2017 | Its Good To Be a Girl

Γειαα!
Πριν ξεκινησουμε θελω να σας ζητησω χιλια συγνωμη που δεν εμπενα εδω και περιπου δυο μηνες ομως ειχα ξεχασει τον κωδικο προσβασης..

Ομως εφτασαν τα Χριστουγεννα, και θελω να μοιραστω μαζι σας τους στοχους μου για το νεο ετος.
Επισεις αυτο το αρθρο το γραφω απο το κινητο μου (πρωτη φορα) και δεν θα εχω εικονες οποτε... αν βαριεστε προτεινω να διαβασετε καποιο αλλο μου αρθρο π.χ. 10 outfits for school.

Ας ξεκινησουμε!!

Εχω πολλος στοχους και θελω να τους μοιραστω μαζι σας.

Να μαθω Ισπανικα.
Το ειχα πει και σε προηγουμενο αρθρο οτι μαθενω Ισπανικα αν και το αμελησα αρκετα. Θελω να μιλαω απτεστα Ισπανικα μεχρι τα Χριστουγεννα του 2017.

Να ανεβαζω ποιο συχνα αρθρα.
Δεν ειναι πως βαριεμε αλλα δεν εχω και πολυ εμπνευση και οταν εχω μια πραγματικα φανταστικη Ιδεα...  Δεν το σημειωνω πουθενα.

Να ειμαι πιο οργανωτικη.
Ειμαι πολυ ακαταστατη. Ισως με επειρεαζει και η Ζωη... Θα προσπαθησω να ειμαι οργανωτικη και βλεπουμε..

Να παω στην Ολανδια
Μου αρεσει πολυ να ταξιδευω σε νεα μερη. Λεω να παω στις διακοπες του πασχα Ολανδια! ♥♥

Να φτασω στον τεταρτο κυκλο του Pretty Little Liars.
Εχω ξεκινησει να βλεπω μια σειρα που λεγετε Pretty Little liars. 

Αυτοι ειναι οι στοχοι μου!!
Γραψτε του δικους σας στα σχολια και τα λεμε στο επομενο αρθρο!

ΦΙΛΑΚΙΑ!!♥♥♥

No comments:

Post a Comment